جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • دوره های آموزشی
  • درباره ما
  • تماس با ما
اندیشکده تسنیم
ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

یا

ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف (00:30)

عضویت

داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف (00:30)
  • اخبار
  • لیست علاقه‌مندی‌ها
0
هدر
  • خانه
  • دوره های آموزشی
  • درباره ما
  • تماس با ما
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید
0
شروع کنید

وبلاگ

اندیشکده تسنیم > اخبار > کسب و کار > طراحی ایزومترریک چیست

طراحی ایزومترریک چیست

29 مرداد 1400
ارسال شده توسط تیم طراحی سان کد
کسب و کار

CSS این یک بازیگر وب طراحی شده است. با استفاده از رنگ های مختلف، تنظیمات، گزینه های طرح بندی و قابلیت های پاسخگو را تایپ کنید، آسان است که یک شیوه نامه را به یک کابوس خطی خطی تبدیل کنید. با این حال، با چند اقدام ساده می توانید ظرف غذا را تمیز کنید تا CSS با شما کار کند، نه در برابر شما. چند هفته پیش، جولیا کامرون، توسعه دهنده جانشین، از طریق دفتر مجازی Treehouse ما آمد و برخی از عقلانی را که هنوز نمی توانست تکان دهد، به دست آورد. بنابراین حالا من آن را با همه شما به اشتراک می گذارم!

این طبیعی است گرفتگی اتفاق می افتد.

آبشار این یک برکت و لعنت است اغلب موارد این است که هنگام تغییر ظاهر یک عنصر، عناصر دیگر به طور ناخواسته ترمیم می شوند. سوءاستفاده از! مهم است که آبشار به حالت تعلیق می افتد و شما را از تناقضات یک عنصر ظریف به بعد جلوگیری می کند. همانطور که وبسایتها بزرگتر یا بیشتر توسعهدهندگان شروع به کار در کدبازی میکنند،

CSS تمایل به رشد نیز دارد. بدون برنامه، آن را به وحشی وحشی وحشی تبدیل می شود (wickey وحشی، wicky wicky وحشی وحشی وحشی غرب … Will Smith نمی خواهد شما را از این یکی).

  • مدولار – شما می توانید به نقطه ساخت یک صفحه بدون نوشتن یک خط از CSS بروید.
  • قابل پیش بینی – مهم نیست که شما جزء را قرار داده، آن را به همان رفتار و نگاه کنید. کد را به راحتی بنویسید شما سیستم هایی برای نامگذاری آن دارید. این برای نوشتن بیشتر شهودی است.
  • قابل نگهداری – سریع و آسان برای مقابله با. این چیزهای دیگر در سایت شکست نخورده است.
  • مقیاس پذیر – سخت است برای شکستن و آسان برای ساخت بر روی.
  • خشک – این نیاز به کپی و چسباندن تکثیر در CSS را حذف می کند.
  • سازمان یافته – برای همه چیز جای دارد

جدا کردن ظرف از محتوا به این معنی است که اشیاء باید بدون توجه به جایی که شما آنها را قرار داده است، به نظر بیایند. به عبارت دیگر، از سبک های وابسته به مکان جلوگیری کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک h2 مانند این را سبک می کنید …

برچسب ها: دانش آموزانمدرسمدرسه
درباره تیم طراحی سان کد

توجه: این متن از پیشخوان>کاربران> ویرایش کاربری>زندگی نامه تغییر پیدا می کند. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

نوشته‌های بیشتر از تیم طراحی سان کد
قبلی معرفی برترین سایت های ویرایش
بعدی پادکست یادگیری طراحی و توسعه وب

4 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • وردپرس گفت:
    31 فروردین 1397 در 18:50

    سلام، این یک دیدگاه میباشد.
    برای شروع کار با نظارت، ویرایش و حذف نظرات، لطفا از صفحه نمایش نظرات در داشبورد دیدن کنید.
    Commenter avatars come from Gravatar.

    پاسخ
    • سان کد گفت:
      20 مهر 1398 در 22:04

      این یک پاسخ به دیدگاه شما می باشد.

      پاسخ
    • سان کد گفت:
      20 مهر 1398 در 22:09

      این دومین پاسخ است!

      پاسخ
  • سان کد گفت:
    20 مهر 1398 در 22:05

    این یک دیدگاه جدید می باشد

    پاسخ

پاسخ دادن به سان کد لغو پاسخ

جستجو برای:
پشتیبانی

توجه: این بخش از پیشخوان ← نمایش ← ابزارک ها ← نوار کناری وبلاگ قابل ویرایش است

دسته‌ها
  • آکادمی ها
  • پادکست صوتی
  • تبلیغات
  • زندگی دانشگاهی
  • طراحی
  • عمومی
  • فریلنسر
  • کسب و کار
  • مدرسه
  • هوش مصنوعی
  • ویدئو
برچسب‌ها
دانش آموزان دوره سان کد قالب مدرس مدرسه والدین وردپرس

تماس با ما

  • اصفهان، خیابان مسجد سید، جنب مسجد علی قلی آقا
  • 021123456789 (9صبح تا 5 عصر ، شنبه - پنج شنبه)
  • tasnimedu@studiare.ir

لینک های مفید

  • خانه
  • دوره ها
  • اخبار
  • تماس با ما
  • خانه
  • دوره ها
  • اخبار
  • تماس با ما

شبکه های اجتماعی

Facebook Twitter Youtube icon--white

© نیرو گرفته از استدیو مداد – 1403. تمامی حقوق محفوظ می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://tasnimedu.ir/?p=470
ورود ×
کد تأیید
لطفا کد تأیید ارسال شده به را وارد کنید
ثبت

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
ورود با رمز عبور یکبار مصرف
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:30)
حساب کاربری ندارید؟
ثبت نام
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:30)
بازگشت به ورود

ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف (00:30)
بازگشت به ورود
  • (+93) Afghanistan
  • (+355) Albania
  • (+213) Algeria
  • (+1) American Samoa
  • (+376) Andorra
  • (+244) Angola
  • (+1) Anguilla
  • (+1) Antigua
  • (+54) Argentina
  • (+374) Armenia
  • (+297) Aruba
  • (+61) Australia
  • (+43) Austria
  • (+994) Azerbaijan
  • (+973) Bahrain
  • (+880) Bangladesh
  • (+1) Barbados
  • (+375) Belarus
  • (+32) Belgium
  • (+501) Belize
  • (+229) Benin
  • (+1) Bermuda
  • (+975) Bhutan
  • (+591) Bolivia
  • (+599) Bonaire, Sint Eustatius and Saba
  • (+387) Bosnia and Herzegovina
  • (+267) Botswana
  • (+55) Brazil
  • (+246) British Indian Ocean Territory
  • (+1) British Virgin Islands
  • (+673) Brunei
  • (+359) Bulgaria
  • (+226) Burkina Faso
  • (+257) Burundi
  • (+855) Cambodia
  • (+237) Cameroon
  • (+1) Canada
  • (+238) Cape Verde
  • (+1) Cayman Islands
  • (+236) Central African Republic
  • (+235) Chad
  • (+56) Chile
  • (+86) China
  • (+57) Colombia
  • (+269) Comoros
  • (+682) Cook Islands
  • (+225) Côte d'Ivoire
  • (+506) Costa Rica
  • (+385) Croatia
  • (+53) Cuba
  • (+599) Curaçao
  • (+357) Cyprus
  • (+420) Czech Republic
  • (+243) Democratic Republic of the Congo
  • (+45) Denmark
  • (+253) Djibouti
  • (+1) Dominica
  • (+1) Dominican Republic
  • (+593) Ecuador
  • (+20) Egypt
  • (+503) El Salvador
  • (+240) Equatorial Guinea
  • (+291) Eritrea
  • (+372) Estonia
  • (+251) Ethiopia
  • (+500) Falkland Islands
  • (+298) Faroe Islands
  • (+691) Federated States of Micronesia
  • (+679) Fiji
  • (+358) Finland
  • (+33) France
  • (+594) French Guiana
  • (+689) French Polynesia
  • (+241) Gabon
  • (+995) Georgia
  • (+49) Germany
  • (+233) Ghana
  • (+350) Gibraltar
  • (+30) Greece
  • (+299) Greenland
  • (+1) Grenada
  • (+590) Guadeloupe
  • (+1) Guam
  • (+502) Guatemala
  • (+44) Guernsey
  • (+224) Guinea
  • (+245) Guinea-Bissau
  • (+592) Guyana
  • (+509) Haiti
  • (+504) Honduras
  • (+852) Hong Kong
  • (+36) Hungary
  • (+354) Iceland
  • (+91) India
  • (+62) Indonesia
  • (+98) Iran
  • (+964) Iraq
  • (+353) Ireland
  • (+44) Isle Of Man
  • (+972) Israel
  • (+39) Italy
  • (+1) Jamaica
  • (+81) Japan
  • (+44) Jersey
  • (+962) Jordan
  • (+7) Kazakhstan
  • (+254) Kenya
  • (+686) Kiribati
  • (+965) Kuwait
  • (+996) Kyrgyzstan
  • (+856) Laos
  • (+371) Latvia
  • (+961) Lebanon
  • (+266) Lesotho
  • (+231) Liberia
  • (+218) Libya
  • (+423) Liechtenstein
  • (+370) Lithuania
  • (+352) Luxembourg
  • (+853) Macau
  • (+389) Macedonia
  • (+261) Madagascar
  • (+265) Malawi
  • (+60) Malaysia
  • (+960) Maldives
  • (+223) Mali
  • (+356) Malta
  • (+692) Marshall Islands
  • (+596) Martinique
  • (+222) Mauritania
  • (+230) Mauritius
  • (+262) Mayotte
  • (+52) Mexico
  • (+373) Moldova
  • (+377) Monaco
  • (+976) Mongolia
  • (+382) Montenegro
  • (+1) Montserrat
  • (+212) Morocco
  • (+258) Mozambique
  • (+95) Myanmar
  • (+264) Namibia
  • (+674) Nauru
  • (+977) Nepal
  • (+31) Netherlands
  • (+687) New Caledonia
  • (+64) New Zealand
  • (+505) Nicaragua
  • (+227) Niger
  • (+234) Nigeria
  • (+683) Niue
  • (+672) Norfolk Island
  • (+850) North Korea
  • (+1) Northern Mariana Islands
  • (+47) Norway
  • (+968) Oman
  • (+92) Pakistan
  • (+680) Palau
  • (+970) Palestine
  • (+507) Panama
  • (+675) Papua New Guinea
  • (+595) Paraguay
  • (+51) Peru
  • (+63) Philippines
  • (+48) Poland
  • (+351) Portugal
  • (+1) Puerto Rico
  • (+974) Qatar
  • (+242) Republic of the Congo
  • (+40) Romania
  • (+262) Runion
  • (+7) Russia
  • (+250) Rwanda
  • (+290) Saint Helena
  • (+1) Saint Kitts and Nevis
  • (+508) Saint Pierre and Miquelon
  • (+1) Saint Vincent and the Grenadines
  • (+685) Samoa
  • (+378) San Marino
  • (+239) Sao Tome and Principe
  • (+966) Saudi Arabia
  • (+221) Senegal
  • (+381) Serbia
  • (+248) Seychelles
  • (+232) Sierra Leone
  • (+65) Singapore
  • (+1) Sint Maarten
  • (+421) Slovakia
  • (+386) Slovenia
  • (+677) Solomon Islands
  • (+252) Somalia
  • (+27) South Africa
  • (+82) South Korea
  • (+211) South Sudan
  • (+34) Spain
  • (+94) Sri Lanka
  • (+1) St. Lucia
  • (+249) Sudan
  • (+597) Suriname
  • (+268) Swaziland
  • (+46) Sweden
  • (+41) Switzerland
  • (+963) Syria
  • (+886) Taiwan
  • (+992) Tajikistan
  • (+255) Tanzania
  • (+66) Thailand
  • (+1) The Bahamas
  • (+220) The Gambia
  • (+670) Timor-Leste
  • (+228) Togo
  • (+690) Tokelau
  • (+676) Tonga
  • (+1) Trinidad and Tobago
  • (+216) Tunisia
  • (+90) Turkey
  • (+993) Turkmenistan
  • (+1) Turks and Caicos Islands
  • (+688) Tuvalu
  • (+1) U.S. Virgin Islands
  • (+256) Uganda
  • (+380) Ukraine
  • (+971) United Arab Emirates
  • (+44) United Kingdom
  • (+1) United States
  • (+598) Uruguay
  • (+998) Uzbekistan
  • (+678) Vanuatu
  • (+58) Venezuela
  • (+84) Vietnam
  • (+681) Wallis and Futuna
  • (+212) Western Sahara
  • (+967) Yemen
  • (+260) Zambia
  • (+263) Zimbabwe
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.
دسته بندی دوره ها
دسته بندی بلاگ
دوره های من
دسته بندی دوره ها

عمومی

  • 1 دوره

تربیت مربی

  • 4 دوره

طرح های تربیتی دانش آموزی

  • 4 دوره

تربیت فرزند

  • 4 دوره
دسته بندی بلاگ

آکادمی ها

  • 2 نوشته

پادکست صوتی

  • 3 نوشته

تبلیغات

  • 1 نوشته

زندگی دانشگاهی

  • 1 نوشته

طراحی

  • 2 نوشته
دوره های من
برای مشاهده خریدهای خود باید وارد حساب کاربری خود شوید
Facebook Twitter Youtube Instagram Whatsapp

سعی میکنیم در اسرع وقت با شما تماس بگیریم…

  • 021123456789
  • شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 17
  • info@studiaretheme.ir